Ułóż sobie miasto!

Marka Lokalny na portalu crowdfoundingowym Wspieram.to próbuje zebrać fundusze na wydanie serii puzzli, które z całą pewnością mogą stać się prawdziwym hitem wśród miłośników „ogarniania chaosu”. Chodzi o puzzle miejskie czyli miasta składane z dzielnic oraz osiedli – gadżet, który daleko przekracza produkty tego typu.

Nad tym unikatowym pomysłem pracują od kilku lat. Pierwszym celem było stworzenie idealnej układanki warszawy, dziś jednak Lokalny chce stworzyć całą serię, rozbudowaną o inne miasta. Ich pomysł zachwyca – miasta buduje się z elementów w kształcie dzielnicy lub osiedla, które do tego wykonane zostały z interesującej, grawerowanej sklejki.

Aby powstała cała puzzlowa reprezentacja polskich miast potrzeba jednak funduszy. I właśnie dlatego zdecydowano się na uruchomienie kampanii Ułóż sobie miasto, którą wesprzeć można na portalu crowdfoundingowym Wspieram.to. Na stronie poznać można historię powstania marki Lokaly oraz jej twórczyni, Marty, której misją jest podniesienie społecznej świadomości przestrzennej mieszkańców miast.

Puzzlomaniacy, którzy chcieliby wesprzeć ten świetny projekt mogą zrobić to bardzo łatwo. Wystarczy w przedsprzedaży zamówić zestaw ze swoim miastem, lub zakupić specjalne dodatki czy nagrody. Lokalny oferuje między innymi puzzle zamienione w magnesy, mapy lub duże puzzle warsztatowe.

Marzeniem twórczyni projektu jest produkcja 250 egzemplarzy puzzli, które prezentowałyby dziesiątkę miast naszego kraju: Gdańsk, Gdynia, Katowice, Wrocław, Poznań, Lublin, Łódź, Kraków, Szczecin a także miasto wybrane przez wszystkich wspierających kampanię. Każdy zestaw będzie się od siebie różnił – miasta zostaną zaprezentowane w sposób indywidualny i niepowtarzalny. Różnic je będzie design, grawery, wzory oraz faktura.

Puzzle z całą pewnością trafią w gust osób kochających swoje miasta, identyfikujących się z nimi, ale także miłośnicy nowoczesnego designu z pogranicza sztuki. To idealna „zabawka” tak dla dzieci jak i dorosłych, która pozwoli nam lepiej poznać nasze otoczenie.